Etkinlik Yönetimi

  • Home
  • Etkinlik Yönetimi
Etkinlik Yönetimi

Nasıl Çalışırız?

Mezuniyet töreni, festival, etkinlik ve konferans yaratan ve geliştiren proje yönetiminin uygulamasıdır. Etkinlik yönetimi hedeflenen etkinlik gerçekten uygulanmaya başlamadan önce markanın ko numlandırmayı, hedef kitleyi tespit etmeyi, etkinlik konsepti yaratmayı, lojistiği planlamayı ve teknik vaziyeti koordine etmeyi gerektirmektedir. 10 kişilik veya 10.000 kişilik  etkinliklerinizde Bplanınız olmaya hazırız. 

01

Aşama 1

Sizinle ve hayalinizdeki etkinlikle tanışarak hemen planlamaya koyuluruz.  

02

Aşama 2

Hedef kitleye göre konseptimizi oluşturur, programlama aşamasında etkinliğin akışınıbirlikte oluşturarak hataya yer bırakmayacak şekilde üzerinden geçeriz

03

Aşama 3

Etkinlik öncesi tüm hazırlıklar yapılmış olarak aktif, işimizin başında oluruz. Her şeyin istediğiniz gibi gitmesi için
titizlikle ilgilenir ve mutlu olmanız için uğraşırız.Olası krizler için önceden çözüm önerilerimiz ile hazır oluruz.