Pazarlama iletişimi, pazarla iletişim kurmak için kullandığınız tüm mesajlar ve medya olarak tanımlanabilir.Pazarlama iletişimi, reklam, doğrudan pazarlama, markalaşma, ambalajlama, çevrimiçi varlığınız, basılı materyaller, PR aktiviteleri, satış sunumları, sponsorluklar, ticari fuarlar ve daha fazlasını içerir. Pazarlama iletişiminde bplan olarak size hizmet vermek için tecrübeliyiz.
01
Aşama 1
Markanızı tanımak için sorularımızı hazırlayıp sizinle bir araya geliriz.
02
Aşama 2
Aldığımız brieflere göre çalışmalarımızı yapar, ihtiyaca yönelik oluşturduğumuz proje ve projeleri hayata geçirme aşamasına geçeriz.
03
Aşama 3
Çalışmalarımızı sizinle tam bir koordinasyon halinde yürütür ve memnun olacağınız bir profesyonellik ile finalize ederiz.